Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Her kan du læse alt om Dotvah Kids’ handelsbetingelser. Kontakt os endelig, hvis der er noget du føler uklart.

Betaling

Dotvah Kids modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Dotvah IVS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Dotvah Kids leverer på alle hverdage, via Postnord. Leveringstiden variere alt efter plakatdesign og størrelse.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

Dotvah IVS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering rettes henvendelse til dotvahkids@dotvah.dk.

Reklamationer sendes til nedenstående adresse, men kun efter forudgående aftale:

Dotvah Kids
Vinderød Skov 27
3300 Frederiksværk

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Nyhedsbrev – afmelding

Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbreve fra Dotvah, kan du til enhver tid afmelde nyhedsbrevet her.

Returret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på dotvahkids@dotvah.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Hvis varen er brugt anderledes, end beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: dotvahkids@dotvah.dk.